Kleding Management Systeem

Het Kleding Management Systeem van Evansa Bedrijfskleding maakt het bestellen en beheren van bedrijfskleding heel makkelijk. Uw administratie met betrekking tot het bestellen van bedrijfskleding wordt volledig ontzorgd. Het systeem wordt speciaal ingericht op basis van de wensen van uw onderneming. Het wordt voor uw medewerkers mogelijk om zelf hun bedrijfskleding te bestellen door middel van een puntensysteem.

Gratis service met overzichtelijk systeem

Het KMS is als gratis service ontwikkeld om de bestelprocedure en de registratie van de bestelde en uitgegeven kleding voor onze klanten te vergemakkelijken. In het KMS staan alle benodigde gegevens van alle medewerkers binnen uw organisatie in één oogopslag geregistreerd. Hierdoor kunnen bedrijfskleding en werkschoenen gemakkelijk en snel besteld worden. Het Kleding Management Systeem is gekoppeld aan onze eigen administratie waardoor een bestelling direct bij ons binnenkomt, op deze manier wordt het bestel-, productie- en uitleveringsproces versneld.

Per filiaal/afdeling kunnen een of meerdere filiaalinkopers aangemaakt worden, die bestellingen kunnen plaatsen voor medewerkers. Ook kunnen er hoofdinkopers worden aangemaakt. Een filiaalinkoper heeft alleen inzicht in zijn eigen filiaal en een hoofdinkoper heeft inzicht in alle filialen. Het is ook mogelijk dat medewerkers zelf in kunnen loggen en aan de hand van een persoonlijk budget een bestelling plaatsen.

Passessies

In samenspraak met u wordt het kledingpakket samengesteld en tijdens dit proces kijken we naar comfort, materiaal en kleuren. Voordat de definitieve keuze gemaakt wordt, organiseren we een passessie. Dit wordt bij u op locatie uitgevoerd. In het online bestelsysteem nemen we per medewerker de maten op en de kleding waaruit gekozen kan worden en wanneer dit wenselijk is voorzien we de werkkleding ook direct van een logo.

Medewerkers

Medewerkers krijgen de mogelijkheid om heel eenvoudig zelf eigen bedrijfskleding te bestellen op ieder moment. Elke medewerker heeft een persoonlijk profiel met eventueel daaraan gekoppeld het kledingpakket voor zijn of haar functie. Een medewerker kan snel zien wat de bestelstatus is en zijn of haar orderhistorie inzien.

  • Altijd je eigen producten bestellen
  • Zeer eenvoudig in gebruik op pc, tablet en je mobiel
  • Assortiment gematcht aan functie
  • Altijd inzicht in persoonlijk budget en punten
  • Maten gekoppeld aan medewerkers met mogelijkheid tot vermelden bijzonderheden

Bent u nieuwsgierig naar alle mogelijkheden binnen ons Kleding Management Systeem? Neemt u dan vrijblijvend contact met ons op en wij komen graag langs om alles toe te lichten.

Ellen & Marloes

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.